2009年7月20日 星期一

澳洲咁大,住係邊?

話說第一站係去MELBOURNE
但MELBOURNE都成個香港咁大
係咪我住晒呢?
梗係唔係啦

其實有好多酒店同旅館
因為銀根有限
所以係遊澳期間
大部分時間都會住旅館
仲要係同三唔識七既人屈係一間房度
少則4個多則十幾廿個
睇你俾幾多錢


係人生路不熟既環境
我可愛既何巧就發揮佢地頭虫既能力
幫我發掘有邊度好住
黃天不負有心人
再加上何巧交遊廣闊
朋友PENNY先生岩岩要搬屋
就係咁
我就唔洗同人迫喇
仲慳返D添

多謝何巧榮
等我過黎請你飲咖啡
*************
又話說前日同吳子謙行街
係我半老屈既請況下
佢送左個無印證件袋過我
等我可以型D咁帶住D PASSPORT呀機票呀咁

其實FRIEND都唔止吳子謙一個
唔知其他人會唔會有FAREWELL GIFT呢
其實當預支生日果餐分分鐘抵返
得閒咪諗諗佢囉
可以開口問我有咩想要架
唔好SHY

沒有留言:

張貼留言