2009年8月1日 星期六

阻滯

岩岩發覺原來澳洲間屋租唔到
PENNY而家努力物色中
希望快D搵到

不過其實搵唔到都OKAY
因為一直都預左住BACKPACKERS
亦都有兩間OKAY唔錯的
所以住果方面應該唔成問題

不如講下搵野做
好多人都問我去到搵咩工呀
其實我地依D WORKING HOLIDAY MAKERS(WHM)
可以搵既工係有限
唔係因為VISA問題
而係WHM本質既問題
三大缺點:
1.英文唔好
同佢地比我地D英文真係屎到無人有
想做下SALES都十級難
2.任職時間=UNKNOWN
唔好話D EMPLOYERS
就算連你自己都唔係好知幾時MOVE去下一個地方
3.QUALIFICATIONS無人明
除非係好WELL KNOWN
如果唔係
係CV上既所有TITLE同WORK EXPERIENCE對佢地黎講會無晒說服力

所以我一過到去會FOCUS搵3種工種
1.OFFICE做DATA ENTRY
因為舒服兼人工高
2.各類工廠PACK野
有無諗過PACK蕉PACK香腸係成舊水一粒鐘?
3.CAFE沖COFFEE或者打雜
MELBOURNE乃一個COFFEE CITY,點都要做下,又好玩

至於去FARM摘生果
要等下年年頭收成期先搵
所以咁上下時間我就可能會去左TASMANIA
因為果度都幾多田同埋好鬼大自然

暫時講住咁多先

2 則留言:

  1. try waiter in pubs or chinese/asian restaurants...
    guess they're slightly easier to get one

    回覆刪除
  2. Hi HAY~~

    Do I know you? Anyway thanks for your advice and yes it's easier to get a job from Chinese but would like to work in an "English" environment, so i'll try what i've mentioned first~

    回覆刪除