2009年8月31日 星期一

journey starts

由得知有WORKING HOLIDAY SCHEME,到策劃,再到起行,前後只花了兩個月。有人說太倉拙,有人說我很有錢,有人說不捨得,有人說很羨慕。於過去兩個月,與各位舊同事,舊同學,老朋友及家人FAREWELL,即使內容各有不同,但大家對我的支持是一致的。謝謝。


要準備的東西有很多,剛到埗住宿,旅遊景點資料,當地工作種類及待遇,各地HOSTEL資料,行李(包括衫褲鞋襪、電腦、相機、旅遊書、個人資料等等),當地天氣,銀行戶口,電話,稅號申請,保險,機票,以至邊度有得免費上網,幾點超市有平貨,邊份報紙多工搵等等,林林總總,其實係唔會PLAN得完,PLAN完到時都一定唔係果回事。


咁究竟小RoyRoy會點樣過依一年?會玩D咩?會打咩工?以下就係好ROUGH既TIMELINE:


September – November Melbourne

December – January Canberra, Sydney

February - March Tasmania / Mildura

April - June Adelaide, Perth, West Coast

July Alice Springs (Uluru), Darwin, Cairns, Great Barrier Reef

July – August Brisbane, Mildura / Tasmania, Melbourne


無錯一開始我會去MELBOUNRE,一個較熟識既陌生地方,其實如果係MELBOUNRE做野收入可觀,我會盡量留耐D,賺夠錢先一次過去玩。上面既只係一D主要城市同地點,實質會去既地方會多好多。


至於玩D咩,基本上澳洲有乜就會玩乜,靜既激既齌睇既貼錢買難受既乜都玩,當然有錢先啦,為左令之後大家好睇D,到時玩完先同大家講玩左D乜。


做野方面其實之前都講過,麻煩未知既睇返之前既ENTRY,補充一句就係盡可能都想做D講野多既工,同埋我想講澳洲唔係淨係得牛奶揸的,而我個VISA係可以做任何工,只要唔係要有特別QUALIFICATION。


聽日(九月一號)我會搭下晝四點機,先飛新加坡,再轉飛墨爾本,將會於後日朝早九點到埗,之後就直接去住果度,預計一兩日先會再UPDATE大家。


係依度祝自己有個美滿旅程。

2 則留言:

  1. 估唔到由後日開始, 我同你都唔O係香港
    下年大家回歸時,一定要出黎係咁飲係咁講
    保重呀

    回覆刪除