2009年12月6日 星期日

could you please fuck off?

烏蠅
係澳洲既一個污點
喇星佢地係勁那煩
勁DESPERATE
勁有耐性
最鐘意嬲你對眼同個鼻同對耳仲有個口
撥佢一下
佢會避開再降落係同一個地方
再重復無限次
每一次我都會FUCK出聲
因為真係FUCKING ANNOYING

問題之大促使我上網搵資料了解下佢地
而家明白點解咁鐘意嬲人
但係我唔會因為同情而FUCK少句
如果你地睇到我個BLOG
可唔可以唔好再嬲我?

2 則留言:

  1. D 屎烏蠅又係幾乞人憎,用膠袋捉啦試下 ...

    你平時已經惹蚊,家下連 d 屎烏蠅都黎蝦你。

    mama

    回覆刪除