2010年3月7日 星期日

歡樂今宵

係我離開MELBOURNE之前
兩個朋友仔比我早一步離開
一個係臨返香港前黎玩一陣既左輪同學
依幾日成日都要返工同約左人
所以都唔係成日同到佢週圍玩
希望佢玩到同睇到覺得好玩同好睇既野
去旅行無非都係咁
都希望佢返到香港搵到工

另外一個就係同我同居左5個月既DEBBIE
佢為左要留係澳洲多一年甚至更耐
所以就選擇左去農場做全澳洲最可愛既村姑
其實佢白雪雪肥DUDEDUDE成個公主咁
究竟捱唔捱到呢
好快就知
不過難得佢將諗頭付諸實行
係值得支持的
希望佢三個月後
得到既唔止係一個簽證
仲可以搵到自己既目標同真真正正大個女

至於我自己
今日原本係PANCAKE既LAST DAY
但因為聽日係LABOUR DAY
而我又係其中一條FIT馬
所以MANAGER又再叫我返多日
好呀有1.5PAY
錢錢錢錢!
至於今日
係好那忙
勁那忙
但我KIND OF好享受果種感覺
因為負出同成果係完全成正比
亦都有人去APPRECIATE

沒有留言:

張貼留言