2010年3月31日 星期三

WWOOFing @ Lebrina, Launceston (18th - 30th March)

17th March

朝早起身同PENNY黎個再見LUNCH

再黎個再見COFFEE

再見喇!加油呀!


咁上下就返BACKPACKER CHECK OUT

自己一個孤零零搭車去機場

小弟第一次搭DOMESTIC機

TIGER AIRWAYS!

當人地將架機當係巴士咁搭

你就唔會EXPECT咁多

所以無D人口中講得咁唔掂

仲覺得幾好唔錯

SINGAPORE既SUBSID.應該唔會差得去邊


一個鐘後

抵達LAUNCESTON AIRPORT!

等左一陣就有巴士去BACKPACKER喇


因為今次淨係住一晚

所以豪D住3人房

係呀豪D都係住3人房咋

不過價錢仲比MELBOURNE既4人房平

同兩個鬼妹訓

幾好唔錯


訓到第朝CHECK OUT!

因為未夠鐘去個WWOOF HOST度

所以就決定去行山




如果香港有D咁既景

我諗我會行

勁靚

靚還靚

年事已高既我經過上山落山

對腳勁攰!

行完仲有3個鐘

去邊好?

決定走返入BACKPACKER個COMMON ROOM

睇電視訓晏覺!

你會問點解唔係個城度行下呀?

我會答我已經行完

LAUNCESTON CITY既面績應該得MELBOURNE CITY既一半

一半都未必有

亦都一D好玩既野都無

悶!


終於夠鐘

個HOST有事

叫左佢個女黎接我

係LEBRINA依個FARM好很大


基本上張相既每個角落都屬於我地的

佢地有7隻馬

8隻牛

3隻羊

十幾隻雞

1隻狗

3隻貓

同好多隻蜘蛛




男主人係大學教ENGINE

女主人係個FARM度做FARMER

依間係佢地間屋



勁WARM

我無份訓但我可以周圍走

食野飲野痾屎沖涼都係度攪掂

勁正


基本上我地每個星期做6日野

每日都係用一個HEA既速度去做野

好似第2日咁

8點幾起身

2個WWOOFER負責整早餐

佢地興食生果加多士

無得食蛋唔開心

食呀食食到10點幾

就去左揸牛奶



隻牛勁乖

用部機吸住佢4個LIN頭由佢係咁吸

吸左成個鐘

係依個鐘入面我地去左餵雞

其實係倒D野食係個DULL度就係咁簡單

餵完又HEA左陣先返去睇隻牛

揸完奶都成點幾兩點

咁我地又整LUNCH喇

意粉

食完之後我仲用部面包機整左個面包

跟住又HEA左陣

最後一樣工作就係幫D馬仔整理下D毛

同搵刀削走STAY係D毛上面既烏蠅蛋


D馬仔勁得意勁乖

企定定俾你攪

可能見我拿住把野唔敢郁

除左D毛其實仲要修甲

不過我地未夠LEVEL捉住佢隻腳黎磨

玩下手俾佢地踢一野真係唔知去左邊

整下整下又到6點零

咁就要煮晚飯

入到屋發現男主人已經整好晒

咁我地唯有開枱等食

佢地每餐晚飯都飲WINE的

勁正!

就係咁食完飯睇下書10點零大家就眼訓

聽朝見!


唔知係因為個FARM大多野攪定點

我覺得都幾充實

當你知道依個地方無K唱無BRUNETTI無得行街無得上人屋企既時候

你就自自然然唔會因為唔做依D野而覺得悶

簡單D黎講

係CITY星期六晚唔出街好似爭咁D野咁

因為明明有得去CLUBBING都唔去

所以咪覺得悶囉

我覺得人最緊要有ADAPTABILITY

因應唔同環境去調節自己心理狀況同生活模式

咁去到邊都唔洗驚啦!


咁平時做完野有咩攪

都幾多

你可以選擇去其中一塊地度搵蘑菇

你又可以係廳度睇書睇報紙

又可以咩都唔做攬住隻貓訓


想刺激D可以走去挑戰D公牛

夜晚仲正

MILKYWAY你見過未?

就係頭頂自便啦


除左自由活動同埋做野既時間

佢地有D咩特別野都會叫埋我去幫下手

例如佢地個女參加馬仔會既活動

我就去左幫手搭D帳幕同行行企企


第一次置身係咁多馬中間

佢地好多都好FIT

下面依個就係佢地個女喇


因為幾乎餐餐都有WINE

所以要經常補給

我就可以跟埋去D酒莊度做WINE TASTING

2個禮拜去左4個

其中2個叫PIPERS BROOK同JANSZ



都係TASMANIA出名的


我,法國仔仔同女主人都好鐘意整野食

大家都成日食到對方既RECIPES

我既炒飯同薑汁蕃薯糖水一野KO左佢地

由其係蕃薯糖水

因為佢地未飲過甜品

亦都淨係識焗D蕃薯

所以佢地覺得好神奇

而我亦都品嘗到FOUR SEASONS或者SHANGRI LA級既芝士餐

佢地有個名但我唔記得左

即係淨係食包呀餅呀同好多芝士再飲埋紅酒果種呢

勁正


再見喇FIONA,NIEL ﹠ DAVID!

3 則留言:

  1. 好似好好玩咁:)
    個trip好充實呀=)

    回覆刪除
  2. Maggie: 係呀好好玩架。
    Patrick: 紅白都有!Pipers Brook同Jansz D酒唔錯,你可以試下。

    回覆刪除