2010年4月15日 星期四

CRADLE MOUNTAIN,再見LAUNCESTON

12th April

朝早起身擦牙洗面食早餐

同埋準備午餐

準時去到集合地點

導遊點齊人就出發

除左導遊同我

有3個日本人同1個以色列人

開頭EXPECT淨係去CRADLE MOUNTAIN影下相

點知個導遊開車無耐就勁講野

係咁介紹沿途既建築同講故仔

但係佢講得太DETAIL攪到好似上緊HISTORY堂咁

有D悶

但係都知多左D野

大概3個鐘車程

我地去到CRADLE MOUNTAIN NATIONAL PARK

個PARK好很大

當然又係世界遺產

如果要行晒要用幾日既時間

但係今次既行程只係去影下座山

所以一日就攪掂

天氣唔太好

勁大風勁凍

好在有羽絨

而最重要既主角CRADLE MOUNTAIN就俾舊雲遮到應一應

所以係幾失望

不過旅程係要有D唔完美咁先夠過癮

野野都做到想做既野固然好

但係BAD EXPERIENCE IS A GOOD EXPERIENCE

所以都OK

而且個DOVE LAKE同其他山都幾靚

成個AREA而都真係好世界遺產

你係FEEL到每粒石每塊樹葉每陣風每道陽光都係受保護同零污染

另外仲見到野生WOMBAT添

雖然好遠但係佢地真係好肥好得意

唔知點解果一刻穾然間諗起DEBBIE LI...

DEBBIE你好嗎

影完相之後

就出發去下一站

ASHGROVE CHEESE FARM

係一個養牛整芝士既地方

十幾種芝士擺晒係度任食

有我至愛既RED CHILI,WILD WASABI同BUSH PEPPER

勁正!

爭張凳同杯紅酒

有埋就PERFECT

試完之後就起程返LAUNCESTON

好攰


13th April

今日係係LAUNCESTON既最後一日

天氣唔錯

雖然係悶左D

但係依個CITY都幾靚

去左一個叫SEAPORT既地方坐低飲杯野睇日落




14th April

今日係出發去第3個HOST既日子

亦都係我離開左墨爾本一個月既日子

真真正正一個人遊澳洲

一個人有好有唔好

好就係所有野都好簡單

要考慮既只係一個人既事

要顧及既亦都只係一個人既感受

另外當然獨立左

用錢方面都唔會洗太多因為唔需要SPEND TIME WITH朋友

唔好既當然係開心同唔開心都無其他人同你分享

當我夜晚抬起頭見到MILKYWAY

當我騎住隻馬周圍行

當我食緊CHEESE飲緊WINE

當我重覆用個鋤頭鋤塊地鋤到個窿成米深

當我以為隻手指斷Q左既時候

我會諗起墨爾本既朋友


如果下次有機會再長期離開香港

我應該唔會再自己一個去

我會想同鐘意既人去

會想同最好既朋友去

會想同屋企人去


講返今日

又係起身刷牙洗面食早餐

跟住就去等搭車

$38由LAUNCESTON直去HOBART

HOBART係TASMANIA既首都

一落車就見到個HOST

佢車左我去超級市場入貨

買我依幾日既早午餐

跟住就返屋企喇

間屋都係TYPICALLY咁大

但係有D亂同入屋唔洗除鞋

即係有D污糟

即係我唔洗做家務

係度我一人獨霸一間20呎X20呎既房

另外日抖個HOST會返工

會得我一個係度

好FREE

每日只要完成指定既TASKS說得

唔理你幾點做同點樣做

因為間屋係係CITY

所以唔係好似之前咁有個大FARM

淨係得個細細的GARDEN BED同幾盆盆栽

大致上講過俾我聽要做D咩

都係掃下樹葉

除下草

淋下水咁

全部之前都做過

所以我諗黎緊既日子會幾EASY


另外佢又話左好多唔洗錢同平既方法去依度果度

咁我就唔需要俾好多錢去JOIN TOUR喇

非常好

沒有留言:

張貼留言