2010年4月27日 星期二

GOODBYE TASMANIA

係塔斯曼尼亞度度過左6個禮拜

雖然無好似原定計劃咁去晒想去既地方

但係得著比睇到各處名勝還要大

我真真實實咁體會到(再唔係齌講)生活其實可以好簡單

開心可以來自3隻雞蛋

可以來自一場雨

亦可以來自見到鴨咀獸

如果我唔係仲後生同無錢

即係如果我退休同有好多錢

我可能會想自己RUN返個FARM

不過當有一刻冷靜落黎

就會知道自己唔會放得低好多野

鐘意既人

鐘意既野食

鐘意既衫褲鞋襪

鐘意既娛樂


見識過澳洲大城市既繁榮

體驗過原野既悠閒

對於我黎講

澳洲係一個可以長期定居既地方

不過我唔會

除非所有我識既人全部都住晒係度


講完D感慨野

講返D興奮事

聽日我就會處身於GOLD COAST一個叫SURFERS PARADISE既地方

其實GOLD COAST有好多個地方都係陽光與海灘

有D會比較冷門同埋可能更加靚

但係我覺得沙灘係要迫爆人先有氣氛

所以我選擇SURFERS PARADISE依個熱到無得再熱既旅遊熱點享受我既陽光與海灘

係GOLD COAST既依幾日會洗好多錢

但係錢就係要黎洗

最緊要就係我知道依幾日一定會好難忘

同埋可能係我係澳洲最開心既幾日

1 則留言: