2010年4月10日 星期六

WWOOFing @ Liffey, Launceston (30th March - 11th April)

30th March


下晏3點半

位於LIFFEY既HOST係LAUNCESTON市中心PICK UP我

今次個FARM無咁多動物

得雞同兩隻狗

但係佢地有個VINEYARD

即係種堤子再用黎造酒既一塊地

而佢地間屋係勁正

地下果層成層FOR WWOOFERS


有廳有房有煮野食既地方

而且涼浸浸又得幾隻SPIDERS

VERY GOOD

而主人就係第2同第3層

又有個靚靚KITCHEN

VERY GOOD


佢地興6點幾就起身

無LEBRINA咁爽

不過THAT‘S AN EXPERIENCE!


計埋我在內

依度一共有5個WWOOFERS

2個GERMAN

1個FRENCH

1個UNITED STATES

佢地都係長駐係度

所以都好熟地頭

亦都因為咁同埋人多既關係

所以個HOST都無乜特別貼身照顧D WWOOFERS

由大家自生自滅

早餐午餐自己攪掂

夜晚果餐就其中1個WWOOFER煮

因為佢係度係負責做家務

不過因為佢係VEGETARIAN

所以餐餐都係食菜

其實我唔MIND

但係有兩個大問題

第一就係餐餐都REPEAT同一樣既菜式

第二就係每餐都好多楪餸

睇落好似好正

但其實係用同一樣材料整唔同形狀仲要一樣味道

真係幾難頂


雖然無好多動物

但係有2個塞豆窿

見住佢地令我諗起細個係我地屋企大既兩個表妹

大果個5歲

勁百厭又唔識尊重人

勁想打柒佢

另一個1歲

勁得意



係依度既工作量好穩定

每日大概5至6個鐘

亦都唔HEA得

因為FEEL到個HOST會介意

咁做D咩?

插央(係咪好耐無聽依個TERM呢)

伐木,堅搵個斧頭破開D樹,勁難勁重勁大隻

翻鬆D泥

除草

挖窿同埋挖坑

都幾DEMANDING

每鋤一野就諗起FIONA果度有幾嘆

天堂地獄在乎於個HOST係觀音定閻羅王

好在其他3個WWOOFERS都勁大隻

不過依度有度好既就係

朝朝都有勁靚既日出


同埋間屋真係勁靚勁舒服




又有得上網

今時今日無網上真係唔得掂

唔係話要FACEBOOK要同人MSN

而係好多野都要上網先做到

例如BOOK機票

例如打唔到電話要用EMAIL聯絡

日日有得上既感覺好實在好安全


同其他幾個WWOOFERS既關係都唔錯

不過唔係好妥其中一個德國仔

成日以為自己好醒

同成日以為我係求Q其同食野唔做野

有次食完晏我洗碗

因為有洗碗機

所以我淨係沖下水擺係度等擺入洗碗機

條友以為我洗完係度屌話“IT‘S LIKE SHIT”

你都ON撚鳩

同佢講完都仲要叫我下次洗乾淨D

哦好呀

有次個不銹鋼鑊窿左

我搵隻更係咁GRAK

佢同我講話會GRAK走面頭浸LAYER

柒頭你想話浸COATING呀?

仲有不銹鋼鑊係唔會有COATING

有既,空氣囉

COATING係FOR易潔鑊

叫PTFE

POLY﹣TETRA﹣FLUORO﹣ETHENE

DON’T TRY TO BE AN EXPERT IN FRONT OF ANOTHER EXPERT

另外大家知我幾大隻架啦

如果我係細碼

佢地全部都係加大囉

咁做起野上黎

由其係唔撚洗用腦淨係靠道力既粗重野

我硬係無佢地咁那大力同快手

條仆街見我搬野搬得辛苦係度鄙視式咁笑

又有日佢發現少左隻蛋

而我前一日又REQUEST話要買蛋

佢雖然無問我但我好清楚佢覺得係我食左佢隻蛋

依個世界就係有好多牛高馬大

做野唔洗用腦

講野唔識禮儀

諗野唔得成熟

既ON9仔

如果係自己朋友

我會嘗試去解除上述佢對我既誤解

但係依個幾禮拜

我決定態度照舊

繼續做D佢睇唔過眼既野(例如逐少逐少咁搬D重野)

因為第一我依世都唔會再見返佢

都唔會想交佢依個朋友

所以I DON’T FUCKING CARE

第二佢睇唔過眼

即係佢唔滿意

即係佢有HARD FEELING

即係我一D損失都無而佢就點都有D NEGATIVE既FEELING

所以I DON’T FUCKING CARE


講開搬重野

真係唔好講笑

有次搬D樹幹

勁很重一時唔小心跌左落地

而碌木同塊地中間夾住左隻食指

痛那到丫

果一刻以為斷Q左

好在而家無事


另外

依度D蚊好那毒

兩隻手兩隻腳都被咬

係勁痕同勁腫

腫到硬果隻腫

種之就好痕啦


做左6日苦工

終於有日DAY﹣OFF

同其他幾個WWOOFERS去左個叫LIFFEY FALLS既地方

名乎其實就係一個有瀑㳍既地方


唔算壯觀但算叫做去得過咁啦

另外仲係WORLD HERITAGE世界遺產既一部份添

幾勁?


臨走前2日

有幸一嘗FRUIT PICKING既滋味

FRUIT PICKING就好似所有BACKPACKERS既一個MUST DO ITEM咁

一係FOR賺錢

一係FOR續第二年VISA

而我就純綷玩下(其實係被逼不過我無所謂)

係個VINEYARD度有成廿人一齊摘提子

好細粒因為唔係FOR你食而係FOR釀酒



幾好玩


本來諗住留夠兩個禮拜先走

但係因為有新WWOOFERS黎

個HOST想我早兩日走

橫掂都係

我決定早多幾日走

報團去CRADLE MOUNTAIN搖籃山

顧名思義

就係一個似搖籃既山...

沒有留言:

張貼留言