2009年9月2日 星期三

完美的開引號

在澳洲過了很充實兼豐收的一天
現在才有時間跟大家UPDATE一下...

九月一日
朝早十點鬧鐘一聲一聲地響
起床過後為出發作最後準備
三十公斤行李+爸爸媽媽乘坐A12向機場進發
吃過味千
走過TERMINAL 2
又到暫別的時候
我會照顧自己的了!
坐上A380
向中途站進發
點都要自拍返張先似樣既
因為要轉機既關係
所以係新加坡呆左兩個鐘
原來樟宜機場都好那大
好似大過香港果個添!
第二程機最辛苦
七個鐘
好難訓
差唔多落機之際
俾我見到MAGIC LIGHT
唔係唔影呀下?
到喇到喇終於到喇!!!
落機過左關之後
就去TRAVELER INFO.COUNTER怒拎LEAFLET
有HOSTEL的
有DAY TOUR的
有講地方的
跟住就買張電話卡
同何巧瑩報到
再跟住就搭的士去我的DREAM HOUSE(聽日先影相俾你地睇!真係好那正!!)
的士錢...60蚊...WHAT THE F...
入到間屋...(聽日連埋D相一次過講)

安頓好就恰陣先
因為超眼訓!!!
訓到咁上下
可愛既小天使話同我出去攪BANK同電話
就係咁搭左第一次交通工具﹣電車
仲要咁好彩俾人查飛
WHAT AN EXPERIENCE!
如果查到你無買飛
係要罰百幾蚊的!!

澳洲有幾間BANK都好多人用
NAB,ANZ同COMMONWEALTH
為免出錯,聽取各方意見後就決定用COMMONWEALTH
入到去個知客(CS)好熱情咁款待我
可能因為我靚仔
攪攪攪就咁攪掂左
當中傾到我搵到工未
大佬岩岩落機唔好玩啦!
顧客至上既佢最後補左句話我聽日就搵到工
哦。
之後就同大小天使歎朱古力同條條
好味好甜好滿足
大天使之後就陪我去3攪電話
過程真係好唔掂
唔係度多講
只想講香港果D雖然成日煩你
但係效率係澳洲員工既一千倍
講大話既我聽日行街甩褲

跟住就直落MEET了KARINE同LILIAN
KARINE因為係咁講電話,我同佢係交流唔到的
而LILIAN,粉好傾的,人也很NICE
我,小天使同LILIAN跟住就去左食上海野做晚餐

食完MEET UP返大天使去飲野

頂你咩大天使小天使呀,PENNY就PENNY,DEBBIE就DEBBIE啦!!
你地有所不知
佢地之所以係天使
係因為佢地由我來到到依一刻
佢地兩兄妹都好無私地以親切誠懇既態度去照顧我同幫我適應
仲不特止!!!!
因為PENNY,我落機唔夠一日已經搵到工!!!
與其話搵到,倒不如話係PENNY俾份工我
我黎之前佢已經問佢老闆可唔可以請我
係我地去飲野之前順道去見見老闆
說了幾句...小RoyRoy係今個禮拜六就可以開工!!!

講你都唔信
我第一份工就係係一間中餐館入面做
做斬叉燒!!!斬個大叉燒!!!
大家放心
我會好小心好小心,唔斬親自己!!

其實咁快有工開,對自己可能係懷事
因為唔係靠自己,第時去到第到就無咁多天使係身邊
所以,機會俾左我,我會恩然接受
之後做成點,就靠自己,我一定會努力!!!

講返飲野
我地仲約左MAY MAY同WILLIAM
係去BRUNETTI
上次黎澳洲大袋蕉帶我飲的一間咖啡店
很大很好飲

明天相約了LILIAN到市中心走走
現在要抖抖

以上人物均是蕉蕉及何巧瑩的好朋友
有機會影晒佢地俾大家睇!!

4 則留言:

  1. Happy to see you have a so wonderful life there.
    At first i have a bit afraid you will difficult to get a job.
    雖然依家係有人介紹,不過都係一個好的開始。

    Looking forward to see your Blog.

    回覆刪除
  2. 可唔可以斬舊叉燒寄俾我呀?
    哈哈, 你要加油呀, 一開始就咁SMOOTH,真係好.
    出外靠朋友,呢句野真係冇錯.

    仲有, 就係日本出電話都係死得人, 冇3個鐘你都唔洗諗住走得. 香港人, 真係效率高好多.

    再講

    回覆刪除
  3. Pat: ya it's really a good start!
    Chowtin:肥定瘦,一齊加油!

    回覆刪除
  4. 太好了叉燒roy!
    我會定期黎睇相了。
    samuel

    回覆刪除