2009年9月7日 星期一

燒味 鹵味 人情味

本來今朝好有衝動同老細講話做埋今日唔做
但係咁做未免太衰仔
就同佢講隻手好那痛(其實唔再拍既話係無乜野)唔返一日會唔會好唔夠人
佢話會
但係就唔洗我斬野住
我唯有照返
的確除左斬D好軟就咁跌把刀落去都分開兩邊果D
其他有骨既就師傅斬晒
所以今日隻手係有足夠時間瘉合的

其間夜晚何巧同佢個FRD阿YEN黎食
我就整左個海南雞飯佢地食
幾勁?

做做做做到收工就拉埋老細一邊傾
講左俾佢聽我黎澳洲既目的
佢都好明白
我又話最多可以再返多兩個禮拜
叫佢諗下繼續俾我做定係快D炒左我請個LONG TERM既
費事SIGH晒佢地D心機教我
聽日再同佢傾下點安排

其實係依度做野係好好
D大粒佬好肯教
做錯野又唔小你
包三餐
野飲任你飲
耐何工作時間太長唔合我預算
老細仲好好人添
俾左支正骨水我返去搽
我返到黎從PENNY口中先得知原來老細專登叫分店條靚走去買
真係出路遇貴人
好感激
最後俾大家睇下我禮拜六日用隻左手換返黎既AUD$160!!!

2 則留言:

  1. 正骨水有無用的,不過真係好好人。
    我諗呢份工可能啱我做多D...HAHA.

    回覆刪除
  2. 我諗你連針板都劈得爛

    回覆刪除