2009年9月21日 星期一

walkie talkie

今日起身又整意粉食
同之前一樣不過D腸就烚左切粒先煎
好似咁樣好食D

跟住就出去周圍睇下邊度請人
今日淨係齌睇無入去問
因為想PRINT返D UPDATE既RESUME先
想加返RICE BAR落去
依度搵工請同唔知請唔請都會叫你留低RESUME
所以準備好晒先黎真

除左咁樣
我仲去左一個叫MELBOURNE CRICKET GROUND既物體
係一個打板球既專用球場
好很大,不過去到已經六點幾,無得入去入面
淨係係出面影下D世紀勁人雕像就折返CITY
一路沿住YARRA RIVER行呀行
幾正個倒影
途中見到一個摩天輪!!
同埋下面依隻三四層樓高既怪物
佢係為左100年前依個公園誕生而擺係度的
行行下聽到鐘聲
原來依JA野叫FEDERATION BELLS
唔知咩原理佢地係咁係度響
終於到喇
勁人A
勁人B
勁人s


之後返到CITY去左行兩條之前未行過既街
就係咁,成個CITY AREA終於都俾我行過晒
不過真係要行多一排先唔洗揸地圖

澳洲咁大
每日行既路比起香港係以幾倍黎計
我諗我今日行既路就好似由灣仔頭行到去天后尾中間仲要係銅鑼灣行左陣咁

黎左依度三個禮拜
除左嗌咖啡嗌野食之外,都無乜點講到英文
所以一有機會,就算三唔識七都會盡量同D鬼佬講下野
首先琴日落場(放BREAK)既時候周圍行
見到有間賣高達模型既鋪頭
一走入去,原來係PENNY個契爺開的
查實佢係一個五十零六十歲既鬼佬
係RICE BAR既熟客,次次黎PENNY都會同佢傾偈
所以廚房D人叫佢做PENNY契爺
入到去其實佢唔知我乜水,不過外國人見到你硬係會問D唔係好關佢地事既事
"Hello~~How's your holiday~?"
我諗因為係星期日所以佢以為我放緊假
就係咁我就講左其實我都係RICE BAR做仲同PENNY住緊
傾完一陣再睇陣D模型就同佢SAY GOODBYE
仲同佢握握手做個好朋友

而今日我行緊街既時候
見到有個又係廿幾歲既鬼仔著住見制服拎住疊紙咁
心諗一定係做問卷
俾著係香港我會周圍望黎逃避佢既眼神
但今次無,果然佢真係HI我
咁我就HI返佢
原來(佢話)佢都係WHM,係IRELAND果邊黎
而家幫緊UNHCR依個團體做野
主要係幫助蘇丹一D難民去返返屋企,同提供保護以免佢地俾一D叫JANJAWEED既類似土匪既人射殺
而佢企係街既目的係想叫人捐錢
佢話每日捐一蚊就幫到好多人
我梗係同佢講我自身難保但係好APPRECIATE佢做既野
最後叫佢加油就走左

另外琴日同今日都有人問我路,咁岩我識就教左佢地行
好似好叻咁哈哈

沒有留言:

張貼留言