2009年9月5日 星期六

辛苦了...爸爸

今朝八點幾起身
食個包(屋企有無限包,因為小豬豬係包店做,收工拎返黎既包係可以食成世的)
之後就同大魔鬼出發做我既叉燒柄

10點到返到去
第一件事洗米煲飯
好那凍D水
跟住就入雪櫃拎D野材料出黎
擺好晒就大家坐低食飯
食食食
食完D人開始黎
咁就開波喇

間野係賣鍱頭飯
我企係叉燒位STANDBY
一有ORDER就做
我負責既有好多
例如不飯
佢有三種飯
有堂食搵個碗整實倒轉CUP返落隻鍱度
有拎走就咁裝係個膠兜度
裝俾鑊佬既又有分就咁裝(FOR佢炒)同裝得靚靚(FOR佢淋餸上面)

除左裝飯
我又管埋錄麵
錄麵其實最那易
就咁錄幾下就得
不過不湯果陣就難攪D
大家知我隻手想點架啦
不過不不下又慣左,都OKAY

跟住一有人叫燒味
咁我就要切,斬,据...
隻手不嬲無乜力
所以有骨果D成日都斬唔Q到
開頭心急就搵左手拍個刀背
YEAH!!斷晒
拍左幾下唔對路
FEEL到左手痛,仲有少少腫
應該係太大力,之後就轉左成隻野連埋把刀拎起再一野劈落去
好似EFFECTIVE D,同唔洗再用隻左手
而家返到黎隻手係瘀左的
媽咪唔洗擔心,淨係瘀同有少少痛姐

其實斬野係要左手手指曲曲地噤住要斬個位
仲要幾近下
第一次揸刀同斯文的我
梗係唔會搵隻手黎同佢搏
斬右邊隻左手就次次都係舊野既最左手邊
差唔多斬完就縮開單手斬
所以佢地成日都睇唔過眼自己斬返
我係咁架喇,你吹咩?

另外
原來平時大家食果D飯
大部份都係返叮的
同埋真係好那污糟
乜都用手執
就黎俾客既砌得唔靚又搵手
雲吞麵錄完仲係痴住一舊,搵手鬆開即俾客
D生水又成日滴落D飯同咖哩度
總之就係核突

做做做做到2點零3點就落場
落完場4點幾返黎就食夜晚果餐
就咁就一直做到10點
其實係8點零9點就無乜客
開始執野
執執下有客黎又要整
最後真係收鋪喇
就食宵夜
食完就走LU

其實成日仲有好多濕碎野
倒如D料差唔多用晒就去補
收鋪前洗洗洗
很多很多

總括成日表現我俾自己80分
20分係扣斬野無力,因為我知真係比正常人無力
80分係由中段開始就無記錯野,無乜點拖慢大家進度,同埋態度良好
雖然有時緊張會唔知做乜,但第一日咋大佬~~~

而依度做野係無我想像中咁辛苦
可能因為一D都唔熱
可能因為今日係星期六
可能因為淨係做左一少部份我SUPPOSE要做既野
同埋D同事無乜點小過我,依樣堅既,可能我太叻仔同太有禮貌!

一路都無問老闆幾錢一個鐘
因為大佬人地咩都唔理就咁就請左你,邊好意思問
不過我唔會咁ON9一味做唔攪清楚
原本以為有12蚊
點知問左佢話得8蚊
雖然我係新,同埋包三餐
但係個價係唔REASONABLE
要慳飯錢我實慳到
一日做10個鐘都係得80
我覺得D時間用得好唔EFFICIENT
咁樣同係香港做野有乜分別
用晒D時間做野搵果少少,做野多多,又無LIFE
我黎依度係要有返自己既LIFE,唔會俾份工攪到無晒時間
所以我都同PENNY講左做我會做
但會KEEP住搵其他工
其實白廢左PENNY既好意係幾唔好意思
但大家傾過都覺得唔係好值
所以依份工唔會做好耐
就算搵唔到其他我做多兩個禮拜就會QUIT
因為我係黎玩的!!!

因為返工唔想俾人覺得玩玩下咁
所以無影相,同埋其實大家想應該諗到廚房係點既樣
不過做耐D可能會影返兩三幅留念下

最後想講的
就係係我隔離就係兩個廚係度炒炒炒
成日我諗佢地每人拋鑊拋左千幾下
雖然不嬲都知爸爸(佢係一個行政總廚,勁呢?)做咁多年好辛苦
但係今日果總辛苦就係我隔離發生
所以如果我返黎阿哥同我份糧夠屋企用
不如你快D退休啦

寫住咁多先
而家要做功課記住D飯點執

3 則留言:

  1. 真係好新的EXPERIENCE, 我諗你o係香港一定唔會去做燒味仔. 我都搵緊工呀, 可能去廣東餐廳做,不過又驚唔夠時間溫書.
    你加油呀,每一日都要珍惜.一年好快過..

    回覆刪除
  2. 小德,你大個仔了,阿媽支持你決定。

    切,斬,据... 平時只係煎下蛋煮下麵既你。想像到你斬雞有幾攪笑 !!!不過真係要小心囉,千其唔好急燥,唔好傷到自己。

    斬叉燒斬雞鴨都係一門學問,繼唔繼續做都好,總算體驗過當中既喜樂 .....就算預左離開都要努力學習。

    現在天氣很涼嗎?香港仍熱到火爐一樣 ...多帶件衣服,不要冷親 ...

    阿哥昨晚經已旅行回來,曬得像叉燒般很紅哩 ..

    ************************************************************
    以下是爸爸給你的留言 ...

    德德,我好開心你有這個心,不辛苦沒有世間財,新環境是要慢慢適應,量力而為,做每一行業親身體會是珍貴的。記著要『敬業樂業』,有困難要想辦法刻服。做多兩星期也好,好頭好尾。斬叉燒當你用左手拍刀背時不要攤開手,手指要彎曲才受力,和輕拍叉燒才斬比較容易。

    工作態度也很重要,別人教導要大聲說『收到』,

    你一個人在外面要萬事小心,我和媽媽以您為榮。

    爸爸字

    ***************************************************************************************
    來到澳洲斬叉燒都係一種緣份,好好享受斬叉燒的樂趣,好好珍惜每一天、每一位遇到的朋友。

    媽媽

    回覆刪除